Official post whore thread!!!

Status
Not open for further replies.
Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore

• Like
Reactions: Mounce
Whoreos

• Like
Reactions: CaptainKD
Stress levels are lower today than it has been recently. Nice change.

• Like
Reactions: djthumper
I can't see out my window and I can't see my floor from outside. Horsesh!t winter weather. Can't transition to snow fast enough!

Yo

Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore Whore

You whore here often? Lol

• Like
Capote said:
You whore here often? Lol
Aaron you whore here so often they are currently paving a special :whore: of the year parking spot out back!

• Like
Reactions: Capote
Darkrider_LS said:
Aaron you whore here so often they are currently paving a special :whore: of the year parking spot out back!
Just make sure they add a Bat symbol somewhere [emoji38]

That's why I have auto-updates disabled, most of the time on any app an update looks like crap or is bugged for a loooong time

Mounce said:
Also David, here's a vid of that Tahoe with ten 18's I was telling you about last night, too bad the camera he was using is equivalent to a toaster. He was about 30 miles from my town in this video.

http://youtu.be/a4iaQ7ZsDyQ
Videos of bass are lame unless it is of the hair trick. Other than that, you can really only enjoy it in person. You want to hear some awesome bass, you need to hear May03's ride :salivate:

Soooo i'm definitely gonna rig up Christmas lights to my rig, there's just no holiday spirit here, I figure i'd lighten up the night with some holiday cheer :tongue:

• Like
CaptainKD said:
Dmanns's gonna get a warning point for triple posting!
Obviously it's a glitchy post

My tapa isn't working now, I REFUSE to update. Looks assinine

• Like
Mine stopped working, or maybe the forum did because I tried the mobile site and it said "hell no buddy" and wouldn't load.

-'tis working now though.

Capote said:
My tapa isn't working now, I REFUSE to update. Looks assinine
I just updated it. Not really liking the new layout, but have not messed with it much. What up with the "trending" page? Hopefully it is easier to upload pics. That is the most annoying thing about the app.

Disregard last Dave, my Tapa is working again :raspberry:

Still rockin' that 3G yo lmao

• Like
Reactions: Porkins
Status
Not open for further replies.

Forum Statistics

Threads
23,972
Members
19,956
Latest member